Povinně zveřejňované informace
Statutární město Ostrava - městský obvod Polanka nad Odrou
Město Ostrava bylo konstituováno jako územně členěné statutární město. Území města je členěno na 23 obvodů. Dělbu kompetencí mezi městem a městskými obvody stanoví obecně závazná vyhláška č. 11/2000, Statut města Ostravy.
4.1 Adresa:
Statutární město Ostrava - Úřad městského obvodu
Ostrava, Polanka nad Odrou
1. května 330/160
72525
4.2 Úřední hodiny
Pondělí: | 07:30 - 17:00 |
Středa: |
07:30 - 17:00 |
S polední přestávkou: |
11:15 - 12.15 |
4.3 Telefonní čísla
Telefonické kontakty na zaměstnance úřadu naleznete pod tímto odkazem.
4.4 Adresa internetové stránky
4.5 Adresa e-podatelny
4.6 Další elektronické adresy
viz bod 4.4
4.7 Datová schránka
ID udhbfr6
Česká spořitelna a.s.
č. ú. : 1649327379/0800
IČO 00845451
CZ00845451 (plátci DPH od 1.4.2009)
- 8.1 Rozpočty městského obvodu
- 8.2 Zprávy o výsledcích hospodaření městského obvodu
- 8.3 Výroční zprávy městského obvodu
Žádosti o informace je možné podávat pomocí tohoto formuláře. Informace jsou poskytovány na základě zákona 106/1999 Sb., ve znění pozdějších předpisů, jehož znění najdete pod tímto odkazem.
Návrhy, petice, podněty, stížnosti, žádosti aj. se podávají
-
písemně na adresu
Statutární město Ostrava - Úřad městského obvodu Ostrava
1. května 330/160
Polanka nad Odrou
Ostrava
72525
-
ústně u příslušného odboru úřadu
- elektronickou poštou na adresu posta@polanka.ostrava.cz
- Pokud písemné žádosti nebylo třeba jen zčásti vyhověno, vydá o tom odbor ve lhůtě pro vyřízení žádosti rozhodnutí o odmítnutí žádosti, příp. části žádosti.
- Nestanoví-li zákon o informacích jinak, použije se správní řád:
- pro rozhodnutí o odmítnutí žádosti, příp. části žádosti
- pro odvolací řízení
- v řízení o stížnosti pro počítání lhůt, doručování a náklady řízení
Dále se použijí ustanovení správního řádu o základních zásadách činnosti správních orgánů, ustanovení o ochraně před nečinností a ust. § 178; v ostatním se správní řád nepoužije.
- Odvolacím orgánem proti rozhodnutí orgánů městských obvodů jsou podle působnosti jednotlivé odbory magistrátu.
- Stížnost na postup poskytovatele při vyřizování žádosti o informace ve smyslu ust. § 16a zákona o informacích (dále jen "stížnost") se podává na podatelnu či na odbor. Je-li stížnost podána ústně a nelze ji vyřídit ihned, sepíše se o ní písemný záznam. Je-li poskytovatelem orgán městského obvodu, rozhodují o stížnosti podle své působnosti jednotlivé odbory magistrátu.
- 12.1 Formuláře pro jednotlivé agendy naleznete pod tímto odkazem.
- 12.2 Formulář žádosti o informace dle zákona 106/1999 Sb.
Návody pro řešení životních situací naleznete pod tímto odkazem.
- Statut města Ostravy
- Vyhlášky statutárního města Ostravy
- Nařízení statutárního města Ostravy
- Vyhlášky městského obvodu
Sazebník úhrad za poskytování informací dle zák. č. 106/1999 Sb.
Sazebník úhrad nákladů za poskytování informací podle zákona č. 106/1999 Sb. o svobodném přístupu k informacím, ve znění pozdějších předpisů, pro účetní období roku 2022
Kopie listiny |
černobílý |
černobílý |
barevný |
barevný |
1 strana A4 |
Jednostranný tisk |
Oboustranný tisk |
Jednostranný tisk |
Oboustranný tisk |
2 Kč |
4 Kč |
8 Kč |
16 Kč |
|
1 strana A3 |
Jednostranný tisk |
Oboustranný tisk |
Jednostranný tisk |
Oboustranný tisk |
4 Kč |
8 Kč |
16 Kč |
32 Kč |
|
Skenování dokumentu |
A4 - 1 Kč |
|
||
A3-2 Kč |
|
|
||
technické nosiče dat: CD disk |
10 Kč |
|||
poštovné |
Dle sazebníku poštovních služeb |
|||
osobní náklady za mimořádně rozsáhlé vyhledávání informací |
294 Kč za každou započatou hodinu |
|||
výše licenční odměny za oprávnění užít informaci |
není-li výše určena zvláštním právním předpisem, určí se její výše podle předchozích odstavců tohoto se její výše podle předchozích odstavců tohoto sazebníku |
Částky do výše 100 Kč nebudou účtovány.
Tento sazebník byl schválen usnesením rady městského obvodu č. 0945/RMOb-Pol/1822/82 ze dne 29.12.2021.
-
V souladu s ustanovením § 13 odst. 2 zákona č. 159/2006 Sb., o střetu zájmů, ve znění zákona č. 216/2008 Sb., kterým se mění zákon č. 159/2006 Sb., o střetu zájmů, každému, kdo má zájem nahlížet do registru v elektronické podobě prostřednictvím veřejné datové sítě, udělí evidenční orgán (to je v případě ÚMOb Polanka nad Odrou tajemník úřadu) uživatelské jméno a přístupové heslo do registru po vyplnění a ověření žádosti, která obsahuje:
- jméno žadatele,
- příjmení žadatele,
- datum narození žadatele,
- místo trvalého pobytu žadatele,
- adresu pro doručování.
Platí, že sdělit třetí osobě uživatelské jméno a přístupové heslo k nahlížení do registru v elektronické podobě na centrální adrese prostřednictvím veřejné datové sítě je zakázáno.
Evidenční orgán poskytne veškeré doklady vedené v registru o určitém veřejném funkcionáři na žádost orgánu příslušnému k řízení a rozhodování o porušení povinností podle tohoto zákona tímto veřejným funkcionářem.
Dne 1. 8. 2009 nabyl účinnosti zákon č. 230/2009 Sb., kterým se mění zákon č. 256/2004 Sb., o podnikání na kapitálovém trhu. V souvislosti s přijatou novelou dáváme v souladu s § 123 zákona č. 256/2004 Sb., na vědomí, že statutární město Ostrava si zvolilo Českou republiku jako stát, ve kterém bude plnit povinnosti dle tohoto zákona.